torsdag 30 augusti 2012

Åtta saker om mig


Nu har jag blivit utmanad av Enochannanbok.se att berätta åtta saker om mig själv. Utmaningen ska även skickas vidare till fyra bloggare, så det gör jag i slutet av inlägget (fast till 3..). Utan inbördes ordning, här kommer det…

1.       Modo:it ut i fingerspetsarna! Hockey alltså
2.      Mitt så kallade pysselrum i källaren har transformerats till kaosrum (för många saker på en och samma plats samtidigt, pärlor, ull, tyg, papper, pennor, lim..)
3.      Gillar katter! Har haft flera men är för närvarande kattlös efter senaste killens färd till kissehimlen
4.      Gillar att köra bil fort
5.      Vin är en rättighet inte bara en dryck
6.      När jag var liten ville jag vara indian och bo på Hawaii
7.      Jag har alldeles för många par skor enligt min man. Jag har aldrig rätt skor för tillfället tycker jag
8.     Under hela 80-talet sydde jag en stor del av mina kläder själv. Detta resulterade i mängder av spencerkavajer i mönstrad bommulschintz med gigantiska axelvaddar. Detta piffades med permanentat hår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar